onsdag 14 september 2011

Sjukdomshelvetet

Jag är sjuk. Igen. Eller fortfarande, jag vet inte riktigt. Jag vet dock att det är drygt att vara sjuk. Man orkar inget, man klarar inte av nåt och man blir allmänt dum i huvudet.

Nu sitter jag här och har den mentala kapaciteten av en klubbad gråsäl och suktar efter en öl.
Livet är allt bra hårt ibland...

Jag har knappt varit i skolan på hela veckan då jag kännt mig så jävla schleten. Iochförsig är det bara 2 halvdagar jag missat, ingen större katastrof. Imorgon är det obligatoriskt hela dagen, först ett literaturseminarium där jag ska hosta på mina kursare, sen ett studiebesök där jag ska hosta på allt som CBM råkar visa mig.

NU ska jag kolla på Green Lantern (inte den med Ryan Reynolds utan en tecknad) och sen sova.

Dagens musiktips; Rancid - Radio
Rancid – Radio

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar