lördag 24 september 2011

You are everything I want, 'cause you are everything I'm not

Ah, lördag!
En solig lördag med blå himmel och skinande sol. Wunderbar! Och inget att göra heller, ingenstans jag behöver vara  - ännu bättre!

Banketten blir säkert skitkul (ha så kul på släppet, allihop! Hähähä...) men jag känner att jag har gjort det där med fester på Kåren. Visst, det kommer vara finnar, norrmän och danskar där, det blir säkert något marginellt annorlunda så. Men ändå, jag har sett nakna karlar springa runt i de lokalerna, jag har sett skitfulla människor bugg-tackla ner varandra, jag har sett folk halvsova på bänkar och grovhångla/tvångla på bord, stolar, soffor eller annat.
Nej, jag är nöjd, och glad, med att vara hemma och bara ta det lugnt. Jag ser det som att min närvaro blir så mycket mer uppskattad när den är mer sällsynt. Som den där goda ölen man bara unnar sig ibland typ.

Vad ska jag då göra idag? Plugga lite, kanske ta en promenad till stan, kolla lite film/serier ikväll och bara vara... ptja, tjock och lat. Bara var mig själv en stund helt enklet.
På tal om det kanske man ska ta en öl också...?

Dagens tips för att förbättra Din spellista; Taking Back Sunday – MakeDamnSure

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar