måndag 3 oktober 2011

You can fool some people some part of the time

Ytterligare en helg har förflutit och veckan är igång igen.
Jag sitter här och ordnar lite plugg, lyssnar på en av mina helt underbara spellistor och funderar över om jag alls kommer att kunna resa mig imorgon. Jag har nämligen tränat igen idag, vi börjar komma igång på riktigt nu jag och Oscar, och jag har verkligen inte tränat alls sen typ... förra hösten nån gång typ.
Men men, det problemet tar jag tag i när det kommer till mig. Alltså imorgon....

Spenderade helgen hos mina föräldrar med armarna (och övriga kroppen) i en vresros medan jag mutilerade den lite grann. Jag planen var att beskära den lite och röja ut det döda som var kvar då ingen verkade ha gjort det på någon gång mellan två evigheter och en för alltid. När jag var klar hade jag plockat bort halva busken och hade underarmara täckta av långa rivsår och röda märken efter dess taggar.

Anledningen till att jag åkte hem var dock inte busken, utan morfars födelsedag. När jag kom fram och min mor plockat upp mig på stationen fick jag veta att morfar inte hade en aning om att jag skulle komma, det var tydligen en överraskning. Min bror kom också. Även det en överraskning för morfar, så han var glad.
Fredagen spenderades med middag och lördagen ägnades åt en tripp till tippen och tidigare nämnda vresros. Allt som allt en mycket bra helg!

Nu ska veckan bara tas, men det ska nog gå rätt problemfritt tror jag.

Dagens musiktips blir en gammal dänga; Cock Sparrer – I Got Your Number

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar