söndag 30 oktober 2011

Trick or treat, smell my feet! Give me someone good to eat....

Ja, på måndag är det Halloween!
Det innebär att man får börja redan i helgen. Faktiskt!
Jag började igår med lite hemmafest och utgång på Norrlands. En bra kväll som var rätt så lugn, vilket var skönt för det ledde till att jag är rätt fräsh idag och det är ju alltid trevligt. Trött, men fräsch.

Idag gör jag inte mycket alls. Jag pysslar och sitter vid datorn och lyssnar på den ena mys-låten efter den andra och känner att jag nog trivs rätt bra ändå. Akustiska verisioner av låtar är ofta väldigt mys, ta denna som ett exempel; Jimmy Eat World – Work - Acoustic

Annars så kör vi Halloween-stämning i lägenhet hela dagarna nu, mycket Misfits som dundrar runt i luften och mycket på det temat. Sen bryter jag av ibland med den låt som fått ge dagens inlägg dess titel.
Så, dagens låttips för att förbättra Din spellista blir alltså Stephen Lynch – Halloween!

Nu ska jag göra Negerbollar (that's right, I said it!) med sprit it, sen ska jag äta dem!



Är jag inte vacker så säg?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar