torsdag 10 november 2011

In early '99 I beat the Ocarina of Time. I'm quite the legend in this town.

"In early '99 I beat the Ocarina of Time.
I'm quite the legend in this town."

Den meningen sammanfattar på något sätt precis hur jag alltid kännt att livet borde vara. Jag vet inte riktigt varför. Det kan vara den där stoltheten i att ha klarat det (antagligen först skulle jag tro), eller det att han verkar ha blivit, eller iallafall ser sig själv som, en legend tack vare det.
I vilket fall är det med den känslan jag vill leva livet.

Det var ett tag sedan jag skrev här sist nu, och därmed har en del hunnit hända.
jag har hunnit vara hem hos mina föräldrar i en halv vecka och jag har varit på Norrlands med nya vänner, jag har hunnit med att få rejäl sömnbrist utan anledning och jag har varit på kårmässa två dagar i rad, jag har byggt en städmobil till köket och jag har varit och tränat.
Helt enkelt en ganska bra tid och nu den senaste tiden några rätt produktiva dagar. 
Jag är nöjd!

Idag upptäckte jag lite roliga saker på intranätet, varav en gjorde mig ytterst glad och fick mig att sitta nöjd och lyssna och tänka mina goda vänner Stina och Magnus.


Underbart.



Dagens låttips för att förbättra Din låtlista (utöver den låt som döpte inlägget, den finns också i listan) blir; Motion City Soundtrack – Pulp Fiction

He...hehe...hehehe...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar