onsdag 7 december 2011

"Var inte för optimistisk, ljuset i slutet av tunnel kan vara ett tåg."

Kafka var en vis man, mycket vis. Och ofta lever jag ju i hans pessimistiska anda, det erkänner jag, men även om jag är konstant trött och seg så kan jag just nu inte låta bli att vara lite optimistisk just nu.
För jag ser ljuset i slutet av tunneln, och jag tror inte att det är ett tåg utan jag är rätt säker på att det är en säng eller något annat av liknande kaliber härlighet.
Det är nämligen så att snart, om knappt 24 dagar för att vara exakt, så kliver jag officiellt av som Kårhusvärd!
(Rent inofficiellt så gör jag det när jag åker till Päronen över jul den 20:e)

Jag hade egentligen tänkte skriva mycket, mycket mer här då det kändes som att jag hade mycket att skriva om men jag tror jag skiter i det - jag vill spela datorspel!

Dagens tips för att förbättra Din spellista; Rise Against – Rumors Of My Demise Have Been Greatly Exaggerated

Kyss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar