onsdag 28 december 2011

With the reasons clear, we'll spend another year..

Så... imorgon bär det av mot kära Uppsala igen.
Det ska bli skönt. Riktigt skönt. Jag börjar känna att Hofors har fått sin del av mig för den här gången och det är dags att ge sig av. Jag får liksom inte ut mer av att stanna här längre nu.
Vistelsen här har varit riktigt fantastisk och till och med juldagen blev faktiskt lyckad, mer än vad jag väntade mig, men nu är det dags att den avslutas ty jag saknar mitt hem.

Just nu sitter jag, igen, på gästrummet hos mina föräldrar och känner mig som om någon slagit mig i skallen med bredsidan på en spade. Jag är helt slut, både psykiskt och fysiskt. Idag kördes nämligen 2,4 mil på långfärdsskridskor i sällskap av far och bror samt några från den lokala delen av Friluftsfrämjandet.
Det var riktigt härligt, men jag är rädd jag kommer känna av det imorgon. Ovanan att åka gjorde sig påmind redan på isen och avsaknaden av gammal benstyrka lika så.
Det blir det att ändra på! Imorgon bär det av till gymmet för att träna ben och lite annat.

Nu ska jag däremot försöka att få lite skrivet. Vilket innebär att jag öppnar dokumentet, inser att det inte funkar och kollar serier istället.
God natt!

Dagens låttips för att förbättra Din spellista; Rise Against – Everchanging - Acoustic Version
Eller originalversionen; Rise Against – Everchanging

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar