fredag 6 januari 2012

Det nya året. Det sista året?

Ja, då har det hänt igen. Det har varit årsskifte och man står inför 12 nya månader av nya upplevelser och annat.
Sann till min tradition så har jag inte avlagt något nyårslöfte (varför skulle man kunna hålla något nu om man inte klarar det om löftet avläggs någon annan dag på året?), men jag har däremot några målsättningar med året.
Egentligen inga nya målsättningar utan några jag haft sen ett tag tillbaka och tänker behålla.

- Bli bättre på att träna och hålla hårdare på det.
- Hålla nere drickandet på den nivå jag är nu (Drog ner på det ganska mycket i fjol och känner mig rätt nöjd nu)
- Förbättra studiedisciplinen

Inget konkret, inget som egentligen kan misslyckas men ändå saker jag själv känner att jag vill arbeta/bli bättre på. Så... ja, det är det jag kör på helt enkelt.

Det här året inleddes med en jävla kväll fylld till bredden av alkohol, fester och nya, trevliga bekantskaper och mer fest. Det var sjukt kul och jag hoppas på fler kvällar av den typen under året, om än kanske med en något lägre promillehalt än vad jag hade då.

Nu blir det lite mat och sen en sväng till gymmet för ett redigt ben-pass.

Dagens låttips för att förbättra Din spellista; Markus Krunegård – Jag är en vampyr - Remixed by Detektivbyrån

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar